Alla inlägg den 7 januari 2024

Av Helena Häll - Söndag 7 jan 22:28

Idag är det söndag och jullovet är officiellt slut. Nu har vi redan börjat smygjobba förra veckan men imorgon börjar vardagen för alla igen ändå, barnen ska vara på varsin avdelning igen (och inte på samma!). Vi ska jobba och tillbaka in i ekorrehjulet, visst låter det kul.. nje.. tur att vi är på rätt sida året mot våren iallafall även om vi har spenderat förmiddagen i pulkabacken i minst 10 minusgrader. Men Max fattade äntligen hur han skulle åka stjärtlapp på bästa sätt (har ju bara tagit ett antal försök, 75 utbrott och 500 liter tårar) men nu så kan de åka långt båda två och efter 1,5h fick vi avbryta deras åkande för mina ben höll på att frysa fast i pulkabacken. Sen har jag idag även sett massa skidor (mest stolpe ut, damstafetten i skidskytte blev en pallplats. Annars mest fjärdeplatser!) har också pusslat klart mitt pussel och lyssnat klart på min bok! Yeah!

Pulkabacken!

Weiiii!

Mitt pussel blev klart!

Så började med ett nytt!

Vi har även byggt hattar av bilbanan!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards