Alla inlägg den 5 januari 2024

Av Helena Häll - Fredag 5 jan 21:35

Årets första fredag och jag har varit flex-ledig. Så barnen och jag har varit hemma medan Martin har jobbat. Men barnen vaknade före både mig och Martin idag så vid 6 skulle de upp! Typiskt! Det var den sovmorgonen det! Men dagen har avverkats med ett läkarbesök där de undersökte magen från the back så att säga. Inte den trevligast upplevelsen men just nu skulle jag göra vad som för att inte ha så ont i magen. Annars har dagen löpt på och vi har mest slappat inomhus iom att det har varit sibirisk vinter ute! Minus 10 grader och feels like minus 16! Kul att bo i ett blåshål till stad!
Sen barnen somnat har jag och Martin ätit fryspizza, spelat spel och sen har jag börjat med ett nytt pussel (och en ny bok!) men ingen ny utläst bok idag! Men men hinner nog några till i januari ändå!

Svinkallt ute idag!

Spela spel och äta fryspizza!

Mitt nya pussel, som pusslas på höjden så jag fick sätta mig på änden av skrivbordet istället!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards