Alla inlägg den 13 januari 2024

Av Helena Häll - Lördag 13 jan 22:46

Idag har vi varit hos mina föräldrar och firat pappa igen. För tredje gången sen han fyllde 70 i onsdags! Det ska visst firas ordentligt när man fyller jämnt! Imorgon ska vi fira tre andra som också dom fyllt år eller fyller snart. Martins storasyster, hans mormor och morfar! Vi har båda två nämligen stora delar av vår släkt som fyller år ju i januari och i den första halvan av den också! Och på tal om födelsedagar fyller min ingifta morbror Olof år igen, grattis! (Och mitt kusinbarn också!) och imorgon skulle min morfar fyllt 100! Som sagt så har vi en hel del födelsedagar nu!
Vi gick iallafall god mat och tårta till middagen idag och barnen somnade gott efter vi vart där, Max var så trött idag när han skulle sova att han nästan inte höll sig vaken kapitlet ut. Och jag känner mig ungefär lika dan som han nu. Så tack och godnatt från mig!

Paketöppning av morfar!

Tårtan!

I väntan på hissen ute i farstun!

Sen åkte de även hiss med dina stolar!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards