Alla inlägg den 15 januari 2024

Av Helena Häll - Måndag 15 jan 22:28

Förra veckan fick jag reklam om matsmart, ett ställe där man till reducerat pris kan köpa massa saker. Så fick ett litet infall och beställde lite saker. Kan ha varit några pussel bland annat. Martin suckade lite åt mig. Haha! Det var även en bakbok och en bok om familjen Bernadotte (som jag kollat in på bokrean tidigare år!) och så var det ett diadem, lite godis och Loka! Och tadaaa! Paketet var snortungt med all loka, men jag fick hem det i snöstormen iallafall!
Annars har Max varit sjuk idag och jag var hemma på förmiddagen och Martin på eftermiddagen. Så har vi jobbat lite var! Imorgon är det dock bara jag som ska vara hemma, får se vad vi hittar på då. Behöver välja en ny bok att läsa och en bok att lyssna på, för båda mina böcker tog slut idag! Så mot nya äventyr!

#matsmart #billigt #rabatter #pussel #loka #godis #böcker #näthandla

Öppnar paketet ihop med mina hjälpredor!

Mitt diadem!

Tre nya pussel för knappt nån peng alls!

Bernadottebok och bakbok!

Även om böckerna är slut så har jag iallafall börjat på ett nytt pussel!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards