Alla inlägg den 29 januari 2024

Av Helena Häll - Måndag 29 jan 21:51

Idag hämtade vi hem en ny leverans från matsmart. De sålde pepsi Max i 20-pack för 49kr! Perfekt tyckte vi och beställde massa annat också. Hade kollat på lite nya ryggsäckar till barnen med, med Lollo och bernie på! De va jättefina och Max utbrister; mamma den var jätte jätte fin! Naww gullunge! De blev så glada! Det kom också med en guiness rekordbok hem för 2024. Och lite choklad givetvis!

Annars idag har jag suttit i telefonmötet med försäkringskassan och sedan jobbat. Efter hemkomsten åt vi tacos innna Martin åkte iväg och hämtade hem vår lilla bil som vart på lagning. En ny fjäder där fram och tre nya begagnade vinterdäck! Check! Nu är det bara lyset på den stora som krånglar, men det skulle visst fixas i helgen då vi lämnar in dem också!

Nu har jag läst vidare i min kungabok om Bernadotte och nu har jag bara slutet kvar, 51 sidor kvar om Karl XVI Gustav! De får jag dock läsa imorgon, för nu ska jag sova! Godnatt!

#matsmart #pepsimax #lolloochbernie #gladabarn #lagabilen #läsa #läsmål #böcker #bernadotte #hermanlindqvist

Glatt barn som fått ny ryggsäck!

Lillebror tog på sig ryggsäck och medalj!

Glada föräldrar över billig pepsi Max!

Ny spännande bok!

Här avslutar jag för idag och får börja imorgon igen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards