Alla inlägg den 25 september 2023

Av Helena Häll - 25 september 2023 21:22

Max har ju varit lite febrig i helgen så idag delade vi på vabben jag och Martin. Han jobbade halva dagen 6-12 och jag jobbade andra halvan 13-18. Effektivt jobbade av oss idag med andra ord!! Men jag och Max och Elliot hade mysmorgon med frukost och tv-tittande innan Eje fick gå en sväng till förskolan så Max kunde vila lite. Så vi gick en promenad till posten, la på ett paket, sen ville Max ha dricka, så då köpte vi lite Festis innan vi besökte lekparken en kort stund. Sen gick vi hem och badade och duschade, sen åt vi lunch. Eller ja, jag åt lunch, Max äter ju inte så mycket med sitt selektiva ätande men två köttbullar och typ två makaroner fick han nog i sig. Sen åkte jag och jobbade och Martin och Max hängde resten av eftermiddagen tillsammans med Elliot. Sen kom jag hem vid strax efter 18 och då såg Elliot ut som sju svåra år, så ja febern är oss i hasorna igen! Så typiskt! Men alla är ju typ sjuka nu!

Lämna Eje på förskolan!

Mot posten!

Festis inhandlat!

En svängom i lekparken!

Och en Festis till i badet!

Avslutade kvällen med att spela spel! På en måndag! Kors i taket!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards