Alla inlägg den 8 september 2023

Av Helena Häll - 8 september 2023 21:34

Idag efter jobbet har vi haft mysfredag. Elliot och Martin var borta med mina föräldrars bilnycklar (efter den lilla incident att bilen inte startade, igen!) och Martin fick ta deras bil! Men Max hade önskemålet att få se Pongo och de 101 dalmatinerna och äta lasagne! Han villeockså sitta framför tv:n, så han dukade åt sig själv och hämtade en stol att sitta på! Naww den lilla plutten! Men han var så nöjd! Sen kom lillebror hem och ville göra samma sak, äta framför Pongo! Efter barnen somnat var det min och Martins tur med mysfredag. Vi har suttit på balkongen (sitter fortfarande) i bara shorts och linnen och njuter av sensommarvärmen. Vi värmde en köptepizza, drack lite gott och bara slappade deluxe! Så härligt och välbehövlig, och imorgon ska vi ut på tripp! Tjoho!

#fredag #mys #fredagsmys #balkonghäng

Här hade han dukat till dig själv!

Så inne i filmen att han glömmer äta!

När barnen somnat, dricker jag blått bubbel och hänger tvätt!

Sen hade vi härligt balkonghäng!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards