Alla inlägg den 14 september 2023

Av Helena Häll - 14 september 2023 20:07

Idag till middag gjorde barnen (och vi) hemmagjord pizza. Barnen kavlade deg, bredde ut tomatsås, la dit skinka, fetaost, paprika, lök och ost! Sen skjuts in i ugnen. Och vips så hade vi lite pizza som till och med Max åt en bit av, den var inte stor, men han åt! Vi andra åt med god aptit, så mycket att pizzan tog slut och då insåg jag att jag glömt ta kort på den. Men men!
Innan matlagning var vi och lekte i friadalen en sväng efter förskolan. Nu ligger vi i soffan och ska försöka välja en serie, det ska bli intressant och se om vi kommer fram till något. Det var ju ett tag sen vi såg en serie ihop nu! Önska oss lycka till!

#hemmagjordpizza #pizza #baka

Dags att kavla pizzadeg

Och Elliot också!

Bre ut tomatsås!

Skinkan pålagd, dags för fetaosten

Klar!

Då får man äta upp den rivna osten som blev över!

Max rider på en kanin!

Och Elliot på en höna!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards