Alla inlägg den 24 september 2023

Av Helena Häll - 24 september 2023 21:24

Idag sken solen så vi bestämde oss för att det var dags som tipspromenadrunda. Det var verkligen år och dag sen vi gick tipspromenad men vi packade in barnen i bilen och åkte upp för att gå cyrus tipspromenad vid västersjön. De fick åka varsin vagn och hålla i sina brickor och var då stolta och Max hade koll på vilka frågor de var och de samlade bokstäver till bokstavsjakten! Nu visade sig att jag och Martin faktiskt efter lite kvalificerade gissningar (och allmänkunskap, som i vilken kyrka E-type och Melinda Jacobs precis gift dig i.. hahaha! Martin undra hur jag visste sånt!) så hade vi alla rätt, men var för långt ifrån på utslaget! Typiskt! Men en vinnare fick vi iallfall i familjen. Elliot han vann på barndelen. Men för husfridens skull sa vi inget till Max om det. Men vi får försöka se till att gå fler gånger, för barnen var helnöjda, vi fick lite motion och en solig utevistelse på 2,5h! Perfekt!

På eftermiddagen var vi och åt mat och äppelpaj hos mina päron! Och nu liggetid redan nedbäddade i sängen, men Martin åker ju till jobbet redan vid 05.30 imorgon! Så då behövs det lite sömn!

#tipspromenad #cyrus #bokstavsjakten #vinnare #söndag #sol

Bokstavsjakten kan börja!

Härliga solen!

Egen medhavd bullfika! Mums!

Mat hos mormor och morfar

Nom nom! Grillat med tillbehör!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards