Alla inlägg den 7 september 2023

Av Helena Häll - 7 september 2023 20:44

Ja, jag fyller ju snart år! Och idag fick jag både mitt första födelsedagskort och mina första födelsedagspresenter! Mina päron var här och sjöng och gav mig en egen potatispress och boken ekotipsets bästa husmorsknep! Undra om de var en taktik från deras sida, så slipper de låna ut sin egen potatispress hela tiden! Haha! Så nu har vi en egen! Plus att jag kan husmorstipsa mig igenom livet framöver! Perfekt! Ska bara samla lite kraft först, är så fasligt trött hela tiden! Tur att de blir avkoppling två helger i rad nu! Så håller vi tummarna att jag ska bli något snäpp piggare efter det! Men bjöd iallafall morsan (och barnen) på hemmagjord björnbärspaj med björnbären vi plockade förra helgen!

#snartfödelsedag #potatispress #ekotipset #hurmorstips #björnbär #björnbärspaj

Mina presenter!!

Björnbärspaj!

Björnbärsplockningen förra helgen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards