Alla inlägg den 27 juli 2023

Av Helena Häll - 27 juli 2023 01:05

Idag tog vi en sväng ut till landet för att kunna hjälpa till med allt där ute. Dvs jaga barn runt hela stället. Pust och stön! Men inga olyckor denna gången. Men jag rensade iallafall hela jordgubbslandet! Heja mig! Sen gjordes det massa annat med! Vi plockade bland annat massvis med svarta vinbär också! Mums!

På kvällen frågade jag Martin om han inte ville pussla lite med mig. Så vi gjorde det tillsammans! Och han sa ja visst! Hurra! Så mysigt hade vi det! Vi blev dock lite maniska, så vi pusslade färdigt hela pusslet på en gång. Ops! Strax under 4h tog det och klockan är nu snart 01.00 Vi kommer nog va trötta imorgon, men mysigt hade vi det och fint blev pusslet med!

#semester #pussla #maniska #landet #rensa #plockabär

Elliot hjälper Max att byta plåster i pannan!

Sen for vi ut till landet för att plocka bär!

Plocka, plocka, plocka!

Max och hans vinbär!

En kort cykeltur han vi också med!

Sen var det fika!

Vacker!

Sen var det blåbärsplockning!

Sen började jag rensa! Här är hälften/hälften!

Middag!

Max vattnar!!

Färdig! Notera även att min kära sambo har klivit i landet efter jag räfsade det fint! Hahahaha!

Nu börjar vi!?

Kämpa på!

Klara!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards