Alla inlägg den 8 juli 2023

Av Helena Häll - 8 juli 2023 21:13

Idag har det varit varmt igen! Hurra äntligen, även om det troligtvis är ganska kortvarigt om man kollar på väder appen. Så det var bäst att passa på, så en förmiddagen vid västersjön fick det bli! När vi kom dit var det dock en aning kyligt sjön. En tant mötte upp temperaturen till 19 grader. Hua! Till en början sa barnen att de tyckte de va kallt också, men den var de i och badade i 2h. Även jag doppade mig, sen var det hem och käka lunch och vila lite innan vi hängde i lekparken resten av eftermiddagen. Nu på kvällen har Martin varit iväg och quizat och jag har varit hemma och hängt med barnen. Nu njuter jag av en drink på balkongen innan även jag kommer däcka som en stock i natt också!

#semester #bada #äntligensol #västersjön

Bada!

Bada!

Bada!

Nöjda killar!

Fast här på lekplatsen bröt det lös, storebror kom först till grinden, då bröt han ihop lilla Elliot!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards