Alla inlägg den 13 juli 2023

Av Helena Häll - 13 juli 2023 22:57

Idag var vi alla fyra och handlade på maxi. Det gick förvånansvärt bra ändå. Förutom möjligtvis att det var ganska dyrt. Men det blir ju det när vi äter mat hemma så ofta nu på semestern. När vi kom hem kom iallafall mamma och pappa förbi och hämtade upp massa saker de slängde på sortergården åt oss. Tjoho! (Tack!) så nu blev vi av med en del av den skiten! Det går successivt framåt i utrensningen!
Efter lunch var barnen borta hos mamma och pappa en sväng medan jag och Martin gjorde lite ärenden, till Systembolaget, Ikea och ÖoB. Vi köpte mest dricka och möbler! Eller möbler och möbler, vi köpte en hylla till barnens rum eftersom vi ska ge bort vårt skötbord och äntligen få lite extra plats i rummet! Så vi kan ordna upp lite där inne och så ska Elliot få en lika dan säng som Max också. Men men nu yrande jag iväg om våra planer för barnens rum. Jag ska ju gå och lägga mig istället! Njuta av lite sömn innan någon kommer traskande vid fem/sex typ eller den andra som ropar på oss vid sex-snåret varje morgon! Slår aldrig fel! Så nu måste jag verkligen sova!

Barnen på Ica maxi! Leker med alla leksaker!

Max passade även på att läsa lite böcker på golvet på Ica maxi. Han läste massa på alla skyltar inne i butiken med. Han kunde uppenbarligen läsa köttfärs, det hade jag ingen aning om.

Barnen in action utomhus!

Hoppa!

Två lyckliga (men blöta) ungar!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards