Alla inlägg den 2 juli 2023

Av Helena Häll - 2 juli 2023 22:14

Idag hade jag ett kärt återseende med två gamla kompisar. Vi lärde känna varandra när vi pluggade på högskolan samtidigt. De till sjuksköterskor och jag till lärare. Det var 2007/2008 någonstans där. Jag vet att jag iallafall va med och firade Emelies 20-års dag och det var i april 2008. Så ja, vi har känt varandra typ 15 år! Men nu bor ingen av oss tre i samma stad längre. Jag i Jönköping, Emelie i Tranås och Sandra i Uppsala. Och just Sandra som bor längst bort skulle åka förbi här på väg ner mot Skåne och vi passade på att mötas upp i Gränna. Då fick jag och Emelie ungefär lika långt att åka nämligen, ungefär 3,5 mil var. Så vid sen lunchtid möttes vi upp och käkade lunch i Gränna, shoppade polkagrisar, gick promenad och bara tjötade! Så härligt! Det var så roligt att vi lyckades få till en träff! Det värme gott i själen, även om det regnade en hel del!
Nu taggar vi för ny vecka och två arbetsdagar kvar, sen är det min tur att gå på semester!! Hurra!! Kämpa på Helena!

#återseende #vänner #reunion #gamlavänner #gränna #grännahamn #polkagrisar #snartsemester

Återförenade igen!

Emelie shoppar polkagrisar!

Lyxlunch!

I Gränna hamn!

Och Sandras hund var också med!

Polkagrisar för hela sommaren!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards