Alla inlägg den 5 juli 2023

Av Helena Häll - 5 juli 2023 22:19

I förmiddags så lekte vi på vår nya dinosaurielekplats som öppnat något kvarter härifrån! Superfint är det! Bra gjort kommunen! Efter vi varit där så åkte jag och klippte mig hos frisören! Har inte varit där sen i oktober! Hoppsan! Ja nu kan ju tänka er vad slitet håret va nu då! Men lite ny färg och avklippt en bra bit (glömde dock ta ett efterkort) men nu ligger jag nedbäddad redan så ni får se en annan dag!
På eftermiddagen/kvällen var vi på bishop och quizade, vi hade 15p, de vann på 17! Så ganska nära ändå, efter det tog vi en sväng om på Pinchos. De har fortfarande himla goda drinkar men på maten har både kvaliten och utbudet gått åt fel håll. Men mätt är jag och nu nedkrupen i sängen igen, det var den första semester dagen!

#semester #quiz #bishop #pinchos #klippasig #färgahår

Nya dinosaurielekparken!

Här inne hade vi ett hemligt högkvarter!

Håret fullt med färg!

Fika hos frisören!

Quiz!

Drinkar med han!

Mat!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards