Alla inlägg den 11 juli 2023

Av Helena Häll - 11 juli 2023 20:59

Idag testade vi att åka till kolgårdens lekplats. Max har inte varit där på flera år, han var verkligen superliten sist. Och Elliot minns jag knappt om han var född eller inte. Men vi åkte dit iallafall. Lekte i över 2h, både på lekplatsen, men också bredvid. Vi klättrade upp på en kulle och kollade på stenar formade som en båt, sen gick vi i stenlabyrinten och lekte lite till. Max och Elliot träffade en förskolekompis och lekte lite med dem också. Efter det vankades det lunch och vila innan vi gick mor friadalen. Martin och Max fick före och sen kom jag och Elliot och där lekte vi till elliot bajsade så vi var tvungna att gå hem! Hahaha! Men bajset byttes, vi åt middag och sen somnade barnen så gott vid läggdags. Imorgon väntas regn enligt prognosen så vi har tänkt ta tag i barnens rum och garderob. Det återstår att se hur pepp vi är på det imorgon. Nu ska jag leta fram min klänning jag ska ha på bröllopet på lördag, hoppas den fortfarande passar!

#semester #tisdag #kålgårdenslekplats #friadalen #jönköping #bröllop

Hopp, hopp, hopp!

Rida på säl och sköldpadda!

Klättra upp för kullen!

Uppe!

Eje med!

Gå i stenlabyrinten!

Det var långt in till mitten!

Mot friadalen!

Det går inte fort! Åka kana ner för barnvagnsspåret!

Lyckan på dom tre!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards