Alla inlägg den 10 juli 2023

Av Helena Häll - 10 juli 2023 21:22

Ja nu brukar det ju vara tvärtom man säger, men idag har det varit exakt som ovan. Sol som övergick i sol bakom moln och som slutningen kulminerade i regn som droppat så sakteliga sen sju snåret.

Men vår dag började med att jag var på asecs och letade skor. Hittade ett par snygga i rätt storlek, men i fel färg. I den färgen jag ville ha fanns de minsann inte. Däremot köpte jag ett par nya gympaskor till Max, som redan har hål i sina. Så typiskt han! Hahaha! Men medan jag shoppade var Martin och barnen på dinosaurielekplatsen. Efter lunch gick vi ner till Vättern och badade, man får passa på innan det blir kallt igen. Men idag var vi nästan tämligen ensamma där nere. Men vattnet var varmare än igår iallafall så vi var i en stund innan vi packade ihop och gick hem och gjorde tacogratäng! Det var så länge sen vi åt det, mest för att Max inte äter det. (Så han fick vanlig tacos istället). Alla var nöjda och glada och när barnen hade somnat överraskade Martin mig med att göra milkshake med smak av nutella! Mumma! Nu ska jag läsa en stund innan jag kryper ner i sängen för att sova och lyssna på regnet!

#semester #regn #sexveckorkvar #milkshake #bada #vättern #jönköping #pseudotvillingar

Piff och puff badar på som vanligt!

Tacoafton på en sketen måndag!

Supergod milkshake han hade gjort min käre man!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards