Alla inlägg den 20 juni 2023

Av Helena Häll - 20 juni 2023 22:04

Idag på jobbet flyttade vi hela våran avdelning. Och som vi har jobbat. Hela dagen lång har vi burit möbler, märkt hyllor, sorterat, fixat och donat. Vi har även ätit pizza och haft en väldigt effektiv och mysig dag. Imorgon blir det tillbaka till verkligheten igen och jag ska göra min tid i barngrupp efter två dagar av bara möten och idag flytt.

Martin och barnen hämtade mig på jobbet och sedan åkte vi hem och åt tacos och mös i soffan. Sen somnade Martin vid läggning av barnen. Han liggger kvar där inne på golvet och vägrar gå och lägga sig i sängen, så jag har nu haft nästan 2,5h tid att bara jobba ikapp mig själv. Jag har skickat in all min vab jag låg efter med efter en föräldrakurs vi gått. Sedan har jag plockat iordning och fixar här hemma. Jag har även slagit in alla presenterna färdigt till barnens pedagoger. Och verkligen betat av sådan jag känt legat och stressat mig. Så det var jätteskönt. Jag skulle dock behöva femton sånna kvällar till så jag kommer ikapp med mer jobb, men istället ger jag upp för idag och klappar mig själv på axeln och säger bra jobbat för idag!

Vår nya småbarns avdelning efter flytten idag!

Pizza med kollegorna!

Jobba på!!

Presenterna till barnens pedagoger!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards