Alla inlägg den 11 juni 2023

Av Helena Häll - 11 juni 2023 22:48

Idag började vi söndagen med att åka och bada. Idag var det dags för västersjön! Och precis som i tisdags badade hela familjen och alla doppade sig. Barnen var i och badade länge, både innan och efter fruktpausen! Vi var vid västersjön över 2,5h innan vi for hemåt. Elliot somnade innan vi ens kommit ner för göreborgsbacken! Hahaha! Det är typ knappa 2min bilfärd. Sen kämpade vi lite med att väcka han! Men det gick med muta av mat och han åt hela kastrullen med makaroner tillslut! På eftermiddagen var Martin och barnen och lekte i stadsparken lite innan Martins föräldrar och farmor kom förbi och fikade på vår gård. Hon blir ju barnens gammalfarmor då! Lilla Maggan, (som fyllde 90 förra året!) Efter fikat lagade vi mat, idag blev det ungsrostade rotfrukter, grillade kycklingspett och ajvarsås! Mumsigt! Sen somnade barnen, jag duschade och sedan pusslade jag klart min pussel (spoilervarning!) iom att det är ett wasagi-pussel!

Men nu somnar jag snart så nu får ni ingen mer uppdatering från mig!!

Barnen badar och simmar!!

Eje somnade!

Fika med gammelfarmor!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards