Alla inlägg den 17 juni 2023

Av Helena Häll - 17 juni 2023 21:21

Idag har vi klippt ungarna! Äntligen! Skulle kolla hur de såg ut sist de klippte sig och insåg att det var exakt på dagen ett halvår sedan som de klippte sig! Hua! Inte konstigt att de såg ut som de gjorde i håret! Men jag har fasat hela veckan för denna hårklippning men alla överlevde, även frisören! Och vi fick dessutom rabatt! Och vilken skillnad det blev! De ser flera år äldre ut helt plötsligt också! Så fina mina pojkar! Elliot valde sen en röd stjärna i luggen och Max en grön stjärna i luggen.

Efter klippningen var vi i lekparken innan hemfärd och när barnen hade somnat har jag och Martin haft kebabkväll på balkongen tillsammans. Vi har ätit gott, spelat musik och nu sitter vi här med varsin och lyssnar på det efterlängtade sommarregnet!

Mina kortsnaggade pojkar!

Såhär långhåriga var de innan!

Lek i lekparken!

Kebabkväll på balkongen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards