Alla inlägg den 1 juni 2023

Av Helena Häll - 1 juni 2023 21:19

Idag har dagen varit fyllt av besök för våra barn! Morgonen började med att Elliot skulle till tandläkaren! Det efter jag åkt till jobbet så mamma fick komma hit och ha Max. Sedan efter jobbet hämtade jag upp Max för att åka till BVC och hans 4-års kontroll! Han blev godkänd (tror jag) trots att han inte ritar några huvudfotingar! Men han klarade alla andra tester med bravur! Det var inga problem alls! Sedan åkte vi hem, hämtade upp Elliot och hängde med mormor igen. Jag lagade ajvarkycklinggratöng till middag, bjöd min mamma och barnen på det! Det gick hem! (Kanske för de hade fått linssoppa på förskolan och va svinhungriga!) hahaha! Men nu sitter jag uppkrupen i soffan och är helt slut! Jag har läst en stund, nu tänkte jag duscha och sen gå och lägga mig! Och imorgon väntar ju äntligen lite långledigt igen! Fyra dagars ledigt! Oj vad jag ska vila upp mig, nä just det jag har ju två små barn att underhålla från arla morgon till kvällen!

Elliot är hos tandläkaren!

Max rider gunghäst på BVC!

Sen gör han hörseltest!

Allt han gjorde klistrades upp på ett tåg!

Sen bjöds det på ajvarkyckling!

Mums så gott!

Här har ni receptet!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards