Alla inlägg den 14 juni 2023

Av Helena Häll - 14 juni 2023 22:25

Häromdagen läste jag ut min fysiska bok och idag lyssnade jag klart på min ljudbok. Och då blir följden alltid samma fråga, vad ska jag läsa nu då? Tillslut valde jag en fysisk bok jag har velat läsa länge, men ändå inte. För när den väl är slut så får man vänta så länge på nästa del i serien! Nu dock bara till september tror jag, för jag skjutit fram läsandet av boken länge nu. Men idag började jag iallafall på Kristina Ohlssons tredje bok om secondhand handlaren August Strindberg på hovenäset på västkusten. Skuggläge heter den. Jag kommer gissningsvis sluka den lite väl fort som vanligt. Älskar hennes böcker. Har läst det mesta av hennes vuxenböcker. Hon är en av mina favoritförfattare nämligen!

Men som kom vi till den där ljudboken också. Undra vad jag ska välja då. Någon som har något bra tips på bok? Annars kanske jag får lyssna på del två av någon av de sex böckerna jag bara lyssnat på del 1 av. Återstår att se vilken det blir. Jag får nog fundera över natten på det. Tjipp hej sålänge!

#bokmål #läsa #läsabok #boktips #KristinaOhlsson #deckare #AugustStrindberg

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards