Alla inlägg den 16 juni 2023

Av Helena Häll - 16 juni 2023 21:26

Alltså på riktigt! Nu har jag vunnit en Instragram-tävling igen! Det är helt otroligt! Det är typ den fjärde tävlingen jag vinner på Instagram! Denna gången var det en signerad bok av Caroline Säfstrand som heter Låt mig berätta allt. Tidigare har det varit en vattenbana, pinoböcker och en pelarfläkt! Tror bara det var de sakerna. Men detta var ju perfekt nu till sommaren! Jag ska bara läsa ut boken jag började med häromdagen först! Men jag blev så glad att jag vunnit! (Igen!).

Annars idag har det varit fredag och nu väntar en efterlängtad helg där vi inte har något uppbokat. Så ska bara försöka njuta och vila upp mig lite. Ska försöka fixa något till barnens pedagoger imorgon. Så kan barnen ge det innan de går på semester sen. Men de ska gå två veckor till och jag ska jobba två veckor och två dagar till! Och på tal om att gå på semester har jag idag fått en fin present av ett barn som slutar hos oss! En fin skål med godis och ett lukta gott ljus! Så fint! Godiset passade jag på att smaka på nu efter vår fredagsmiddag, grillade hamburgare!

Min signerade bok jag vunnit!

Min sommarpresent från ett barn på jobbet!

Fredagsmiddagen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards