Alla inlägg den 6 juni 2023

Av Helena Häll - 6 juni 2023 22:33

Idag har vi badpremiär i familjen! Först åkte vi till västersjön men där blåste det så förfärligt från fel håll. Så Elliot höll på att förvandlas till en isbit efter 2 minuter. Så vimplar till axamo istället, där va det mycket bättre! Så vi badade nästan non stop i 2 timmar, och grävde i sanden och fikade. Och både jag och Martin doppade oss helt och hållet! Och barnen badade också nästan allt! Max älskar ju att bada, det gör Elliot också men han fryser mycket lättare också. Så tillslut fick vi åka hem när deras läppar började bli blå! Haha!

Nu på kvällen firade vi (eller vi firande väl inte så värst mycket) nationaldagen med att grilla hamburgare! Det var längesen vi åt det, så det var supergott. Och barnen åt nästan en hel hamburgare var också!
Nu blir det till att krypa ner och sova lite inför kortveckan som kommer! Fasen vad skönt de ska bli med tre arbetsdagar, det är lite lagom sådär!

Axamosjön! Vi var nästan ensamma när vi kom!

Bada! Bada! Bada!

Även jag doppade mig!

Här grävde vi massa i sanden!

Fikatajm!

Grillmästaren!

Innan jag hann hämta kaffefilter som vi har för att underlätta att äta hamburgaren hade han redan huggit in!

Sen blev det lättare!

Max äter burgare med!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards