Alla inlägg den 21 mars 2023

Av Helena Häll - 21 mars 2023 22:47

Idag när barnen hade somnat så sa jag till mig själv att jag inte skulle sitta så jättelänge med släktforskningen. Ja nu är klockan över halv elva! Jag blir galen på mig själv! Men det är så roligt nu igen att släktforska att jag lär aldrig bli klar med mitt pussel eller hinna läsa ut mina böcker! Men jag får väl ta en kväll och vika åt varje hobby annars! Men idag blev det släktforskningen för hela slanten och nu är jag uppe på min farfars farfars syskon och ska kartlägga dem neråt. Tur i oturen var det bara två till som överlevde mer än min farfars farfar! Så det underlättar det lite iallafall! Men det är ett evigt letande i register fram och tillbaka! Värst är om de flyttar hela tiden också! Men än så länge verkar jag ha läget under kontroll, men får fortsätta mer imorgon så ses vi då!

Hade ingen mer bild än den med rocka sockorna från idag! Jag och elliot! Max hade det också men ville inte vara med på bild.

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards