Alla inlägg den 4 mars 2023

Av Helena Häll - 4 mars 2023 21:53

Nu kan jag äntligen blogga på min nya telefon som kom igår! Jag var dock för trött för allt igår och somnade strax efter nio! Men nu har jag hållt mig vaken snäppet länge, anledningen andra chansen i melodifestivalen. Jag har Ida mest slötittat och lyssnat och kollat igenom mina fynd från dagens barnloppis vi var på. Och med vi menar jag Martins mamma, Martins syster och jag. Vi har det som tradition att gå på barnloppisen i imanuelkyrkan som är två gånger om året. Vi har gjort det sen Max var liten så det är några år nu, men det var ju inställt pga av pandemin också, men nu är det tillbaka. Jag fyndade iallafall följande;

1 jacka
2 överdragsbyxor
2 fleecetröjor
5 långärmade
4 t-shirts
2 böcker

Allt detta för 350kr! Det är fint det! Sen köpte vi bullar på torget och var och lekte lite vid västra förskolan innan vi gick hem. Vi åt lunch och medan barnen kollade på film så kollade jag på damernas 3 mil i skid-vem (hurra, två medaljer!) och sen herrarnas skidskytte innan vi gick ut igen. Men fasiken var det har blåst kallt idag! Feels like -7 stod det i morse! Det har verkligen varit en sån dag där man funderar på varför man bor vid Vättern i Sveriges blåshål till stad! Nordanvinden är galet kall! Men vi festade till det pizza på kvällen innan läggdags! Och nu ska jag även dyka i säng, jag lär ha somnat innan 22! Godnatt!

#loppis #barnloppis #klädbytardag #immanuelkyrkan #torget #kallt #nordanvind #pizza

Här var mina fynd från loppisen idag!

Här var vi ute och lekte i morse med barnen!

Och i eftermiddags fikade vi och lekte ute igen!

Pizza till middag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards