Alla inlägg den 18 mars 2023

Av Helena Häll - 18 mars 2023 22:14

Idag skulle Max gå på sitt allra första barnkalas! Lilla plutten, han har ju inte ens fyllt 4 år än! Men vi gick bort till hans förskolekompis från avdelningen som bor en bit bort här i närheten. Och så var det kompisarna från avdelningen. Och där lämnade jag han! OMG! Jag lämnade han i två timmar på barnkalas! Jag fick en uppdatering av mamman och en liten bild! Men Max han var helnöjd! Så kul tyckte han det va och jag blev så stolt! Sen var han helt slut efteråt och hade nog sitt livs sockerchock! Men vad gör det, han var glad och hade haft ett toppenkalas utan sina föräldrar! Jag var nog mest nervös och tyckte ändå det var lite jobbigt att lämna han, men han berättade på vägen hem sen med glädje allt han ätit och vilka som var där! Det var härligt att se den glädjen i hans ögon!

#barnkalas #litenblirstor #fixarfrasse

På väg till kalas!

Älsklingen på sitt första barnkalas!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards