Alla inlägg den 9 mars 2023

Av Helena Häll - 9 mars 2023 20:21

Alltså den här veckan har varit den mest obloggiga veckan sen jag började blogga igen. Har visst inte fått ut mig något sen i söndags. Anledningen har varit att jag har varit tröttast i stan! Jobbat till 19, haft studiedag och igår somnade jag som en stock! Och så vädret! Alltså fy fan vad snö det har kommit! Snön bara vräker ner i parti och minut och det är så snorkallt att imorse sprack vår vindruta på bilen! Kul jul! Och vad tror ni nu, jo det vräker ner ännu mera snö! I tisdags tog det 45min att åka hem från jobbet! Pust och stön! Och snökaoset bara fortsätter. Så även kaoset hemma och i min mage! Men på måndag ska jag iallafall få en kik in i magen för att se om de hittar några fel på äggstockarna. Eller någon annan stans! Och mitt i allt har Max fått en uppsjö av oidentifierade prickar över magen och ryggen som kliar som fasiken så stackars ungen som annars är på gott humör och vid god vigör håller på att klia ihjäl sig. Detta ackompanjerat med deverse utbrott och bölande från båda barnen. Så om någon undrar går jag och Martin snart i idé. Vi kanske skulle passa på att gömma oss under all förbannad snö!

#snö #snökaos #mars #sibiriskvinter #spruckenvindruta #kaos #utbrott #barn #prickar

Snökaoset och bilkö!!

Min lilla prickiga korv!

Den lilla äter istället frukost på golvet!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards