Alla inlägg den 20 mars 2023

Av Helena Häll - 20 mars 2023 22:39

Då var jag tillbaks på jobbet idag en vecka efter operationen. Ärret sitter ju mitt i byxlinningen så jag har hittat byxor med superhög midja och så drar jag upp dem till armhålorna! Så var det fixat! Har jobbat länge idag med, och Martin med. Så barnen har hämtats av mina föräldrar och sen har de haft dem tills jag kom hem från jobbet vid 18.30 och Martin kom vid strax innan 19. Efter läggningen har jag suttit uppkrupen i soffan och läst i min bok innan jag tog en kort svängom i släktforskningen igen! Inga större upptäckter idag förutom att mitt sysslings barn heter samma namn som min bror! (Fast det skiljer typ 15 år i ålder på dem). Och då är de äldre än oss (mig och min bror) trots att vi är sysslingar till deras pappa! Men generationerna är lite sneda iom att de härstammar från den äldsta av min farfars bröder, och han var 16 år äldre än min farfar! Så min farfar var bara 6 år när han äldsta bror fick barn! Men nog om det nu!

Nu ligger jag nedbäddad och inväntar John blund, det lär inte vara så svårt! Är svintrött efter idag! Så ska försöka hålla mig vaken iallafall blogginlägget ut!

Mormor och morfar hämtade!

Mat med mormor och morfar!

De där två! Mina hjärtegull!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards