Alla inlägg den 1 mars 2023

Av Helena Häll - 1 mars 2023 22:47

Nu har min telefon helt plötsligt gett upp hoppet helt. Skärmen är spräckt och svart och tangenterna funkar bara ibland. Så håller tummarna för att jag lyckas få ut ett någorlunda inlägg!

Idag har hela familjen varit på biblioteket efter förskola och jobb. Barnen tycker det är superkul och vi läste och tittade i massa böcker. Sedan åkte vi hem och åt middag och kollade på smurffilmen innan läggdags. En bra onsdags dag helt enkelt! Sen är det ju också 1 mars idag. Vilket betyder att det är dags att summera vad jag har läst för böcker i februari. Och skillnaden från januari är enorm! I januari läste jag 16 böcker, i februari läste jag 3! Hahaha! Men ha läst 19 böcker efter två av årets tolv månader får ändå ses som väl godkänt! Dessa tre böcker läste jag i februari:

Max Seeck - Den trogne läsaren (Jessica Niemi del 1) (ljudbok)
Max Seeck - Ondskans nätverk (Jessica Niemi del 2) (ljudbok)
Sara Strömberg - Sly (Vera Bergström - del 1) (ljudbok)

Max läser Billy på biblioteket

Elliot och Martin

Max bläddrar i böcker.

Dinnertime!

Dagens framsteg av pusslet!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards