Alla inlägg den 13 mars 2023

Av Helena Häll - 13 mars 2023 20:03

Idag var det då dags! Operation av magen! Fjärde gången jag blir sövd på 10 år! (Halsmandlarna, vänster armbåge och vänster armbåge igen!) Men nu var det en ny kroppsdel på tapeten, min mage! Denna mage som jag haft problem med i evigheter! (Kan ju undra vad barnen fått sina magproblem ifrån!) Jag hade mycket mensvärk som ung, sedan numer kommer det i skov och för snart sex år sedan svimmade jag ju till och med av mina magsmärtor och slog ut mina tänder. Förövrigt ända gången jag åkt ambulans! Men idag skulle de då göra en titthålsoperation och vad händer? Det hittar ingenting! Hopp, och nu då? Nu förvarnade läkaren mig att man ofta inte hittar något vid titthålsoperation i magen. Nehe! Men jag blev iallafall två hål rikare i magen! Och insidan har fått sig en genomgång! Det är ju inte var dag det händer! Och på ett sätt är det skönt att de inte hittar något. Men samtidigt vill man ju gärna få ett slut på detta evighetslånga magontet! Nu har jag mest träningsvärk och något blåmärke på min fluffiga lilla mage! Men hoppas det läker fort utan komplikationer så ska jag kunna vara tillbaka på jobbet på måndag igen! Nu ska jag njuta av kvällens tystnad, sen sova igen! (För det har jag ju redan gjort en gång idag!).

#operation #mage #titthål #titthålsoperation #mensvärk #sövd

Snart dags att sova!

Nyvaken och längtar efter frukost!

Frukosten efter en operation är alltid så god!

Extra värmestrumpor! Ni som känner mig vet! Jag höll på att svettas ihjäl! Hahaha! Jag är ingen strumpmänniska alls!

Nu åker vi hem!

2 hål i min fluffiga mage! Hela magen blåstes full med luft under operation också!

Sen på kvällen lekte vi tillsammans jag och barnen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards