Alla inlägg den 18 februari 2024

Av Helena Häll - Söndag 18 feb 20:47

Idag är det söndag igen. Helgerna går så fort! Men idag har också skidskytte-vm tagit slut och allt som allt 3 medaljer, alla i stafett. Ett guld, ett silver och ett brons! Det får nog ändå ses som ett bra vm tanke på hur säsongen sett ut för svenskarna! Nu är det tre världscuphelger kvar att följa sen den 17 mars är skidskyttet slut för den här säsongen! Resten av familjen kommer jubla då jag lite slaviskt följer just skidskytte. Men till mitt försvar är det faktiskt nästan den ända sporten jag följer.

Annars idag har vi varit och handlat och glömt att köpa potatis. Vilket vi skulle haft till två middagar i veckan så det får vi handla någon annan dag. Men vi såg iallfall en brandbil som stod parkerad mitt utanför entrén till affären, vi tänkte kanske va någon utryckning. Nä, vi mötte dem när vi gick in, de hade bara varit inne i affären och köpt ägg! Hahaha!

Nu ska jag äta några chips, läsa lite bok och sen lägga mig i våra nybäddade lakan! Vilket himmelrike!

Brandkårens parkering när de ska handla ägg!

Och åter igen hittas mina barn läsandes böcker på golvet på Ica maxi! Det är mina barn det!

Och här lyssnar de på saga på paddan tillsammans, sittandes på samma stol!

Här är en av anledningarna att jag väljer att läsa istället för att titta på tv. Någon har byggt ett torn mitt i synfältet från min plats i soffan. Haha!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards