Alla inlägg den 6 februari 2024

Av Helena Häll - Tisdag 6 feb 22:09

Igår hade Max varit lös i magen vilket resulterar i minst 48h av vabbande. Sen vi hämtade hem han har jag inte bajsat en ända gång, han är jättepigg och äter massvis! Så ja, jag har haft två pigga killar hemma idag, för vid misstänkt magsjuka vill förskolan inte ha syskon där heller. Så vi har lekt, tagit oss en promenad till dinosaurielekparken, ätit lunch, och lekt ännu mer! Och jag har haft orken till det! Äntligen!

Här leker barnen med en legogubbe som är morfar och skulle åka ut på äventyr i sin bil.

Påväg till lekparken!

Åka rutschkana samtidigt!

Och snurra på karusellen!

På vägen hem tog jag kort på en knopp och sa till barnen: kolla på knopparna! Snart är det vår! En timme senare?

? var all jävla snö tillbaka! Suck! Vad kom den ifrån?

Bygge av torn!

Två stolta killar efter ett högt torn och en bra dag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards