Alla inlägg den 11 februari 2024

Av Helena Häll - Söndag 11 feb 22:45

Idag var jag ute på lite äventyr ihop med Anna! Det var så längesen vi sågs så nu bestämde vi att vi skulle ses och äta brunch ihop. Och det slutgiltiga valet hamnade på Landhs konditori kärnkulla i Habo. Åh wow vilken brunch! Det var så gott! Man fick välja två varma rätter (vi valde äggröra med bacon och en varm minimacka med ost och senap) och sen var det buffén med massa olika snittar, mackor, pålägg, någon minipaj, röror, ostar och marmelader osv. Och sen också kakor och bakelse buffé efter detta! Hujedamig mig! Så gott var det! Och trevligt hade vi också! Så det helt enkelt en angenäm förmiddag.

På eftermiddagen har jag kollat på skidskytte, läst böcker med Max (medan Martin och eje var på maxi) en parates i det hela är nackdelen med att de har fått nya stolar i bilen. De kan nu öppna dörrarna själva och rulla ner rutorna. Suck! Elliot hade lyckats med båda dessa konststycken när de åkte och handlade!

Kvällen har annars bestått i att planera upp veckan som kommer, har även förbeställt lite böcker från kommande bokrea och givetvis läst lite i mina två fysiska böcker jag läser nu. Nu väntar sängen och ladda batterierna inför en ny vecka!

#brunch #söndag #landhs #habo #kärnkulla #skidskyttevm #läsa #böcker #bokmål

Alltså så god brunch!

Fina Anna! Det var så kul att se henne igen!!

Jag!

Efterrätter

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards