Alla inlägg den 13 februari 2024

Av Helena Häll - Tisdag 13 feb 21:18

Idag är det den årliga semledagen! Fråga mig inte varför den är just idag, för det vet jag inte. Jag vet bara att den flyttar på sig för varje år och att det är på en tisdag varje gång! Iom att man också kan säga fettisdagen! Men i vilket fall idag inföll den och jag köpte semlor på Lidl för 22.90kr för två stycken. (Jag köpte då fyra stycken för 46kr!) mamma och pappa ha de köpt på Ica maxi för 49kr för två! Så vi fick dubbel så många för billigare pris! Ett riktigt kap! Barnen var jättelyckliga, de åt varsin hemmagjord hamburgare och sen varsin semla. Men de var väl hungriga för efter förskolan idag var vi och åkte stjärtlapp och snowracer i friadalen innan vi gick hem. Nu sover resten av familjen så jag ska med krypa ner och sova så sött nu, för imorgon är en ny dag!

#semla #semledagen #fettisdagen #vinter #snowracer #stjärtlapp

Ensamma i pulkabacken idag!

Mums med semla!

Elliot åt med hela sig!

Han åt den uppifrån också!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards