Alla inlägg den 8 februari 2024

Av Helena Häll - Torsdag 8 feb 19:54

Idag har Martin varit hemma med Max som är pigg som en nötkärna! Så imorgon får de gå till förskolan båda två igen! Men i och med att jag fortfarande är deltidssjukskriven så slutade jag lite tidigare idag och vi kunde hämta upp Elliot och gå till pulkabacken ihop hela familjen. Där åkte Elliot stjärtlapp och Mac-paket snowracern själv! (Hua!) men det gick bra! Den var vi och lekte på lekplatsen också men efter 1,5h frös deras mor om fötterna och Elliot kissade ner sig så vi gick hemåt för att laga mat! Idag blev det ajvarkyckling med bulgur och Max åt lite bulgur, en kycklingbit och ett äpple! (Suck och stön!) men men så är det med det selektiva ätandet. När middagen var intagen så åkte mamman i familjen (dvs jag!) på en liten tur! Jag grävde fram Martins bil (suck och stön igen!) sen tankade jag den full åt honom och drog till biblioteket för att hämta uppen bok jag reserverat! Den sista delen i Elly Griffiths serie om Ruth Galloway! OMG, jag vill verkligen inte att det ska vara slut! Jag är gråtfärdig innan jag ens har börjat! Det kan vara en av mina absoluta favoritserier! Men alltid har ju sitt slut, så jag passade på att låna två böcker till när jag ändå va där. Senaste delen i Cold Case serien av Tina Frennstedt och Hon kallades Daisy av prinsessan Christina. Så nu har jag att läsa en stund framöver! Mellan jobbet, barnen och skidskytte-vm!

#torsdag #pulka #familjetid #läsa #biblioteket #bokmål #ellygriffiths

Åka rutschkana tillsammans!

Lyckan på de två!

Kvällsdisco!

Mina tre nya låneböcker!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards