Alla inlägg den 5 februari 2024

Av Helena Häll - Måndag 5 feb 21:59

Ja jag har ju betat av några vandringspussel i min pusselgrupp jag är med i på Facebook. Idag hämtade jag ut ett nytt vandringspussel på posten som landat hos lilla mig! Ett 500 bitars pussel över Göta Kanal. Så jag satte mig att pussla detta och vips så var det klar! En halv kväll tog det så det var ju smidigt. Imorgon ska jag vabba (igen!) för Max var visst lös i magen på förskolan. Sen han kom hem har han ätit som en häst och vart superpigg. (Och inte bajsat något heller). Men nu är det 48h som gäller och jag är först ut, och på onsdag är det Martins tur att vabba! Sen får vi vara färdiga med det här! Efter magsjukor och öroninflammation och allt vad vi redan gått igenom! Så peppar peppar ta i trä!

#vandringspussel #pussla #hobby #500bitar

Så här blev pusslet!

Jag va nummer 8 som pusslade det!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards