Alla inlägg den 11 november 2023

Av Helena Häll - 11 november 2023 23:38

Nu har jag inte pusslat på några dagar, anledningen; jag är sjukskriven och behövde en kort lite paus för komma tillbaka till mig själv igen. Men är en kortare sjukskrivning i samråd med min läkare då min mage ballat ur igen och huvudvärken är min ständiga följeslagare. Det blir lite kämpigt i längden att både vara på topp på jobbet (med andras barn!) sen åka hem och va på topp (med mina egna barn!). Så nån vecka heltid och sen lite halvtid för att hinna testa ny medecin och komma tillbaka till att vara mig själv igen. Men i vilket fall så har jag och Martin haft pysselkväll! Vi pusslade klart det fina (om jag får säga de själv!) kollagepusslet han fick av mig och barnen när han fyllde 30! Pusslet blev så fint! Kan definitivt tänka mig att beställa fler därifrån!
Men sen var det ju den där paddington-daten, mina barn fick träffa Paddington i affären idag! Hur nöjda som helst med att både få handla och träffa paddington. Själv var jag helt slut efter den turen så Martin och barnen var ute själv sen så jag fick vila. Nu blir det sängen och sova lite och förhoppningsvis kommer ingen Max invandrades som han gjorde inatt, bara det att jag inte hörde honom utan vaknade av att han stod och tittade på mig! Lite lätt läskigt!

Mitt fina familj!

Paddington och barnen!

Hej Paddington!

Ute på tur!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards