Alla inlägg den 27 november 2023

Av Helena Häll - 27 november 2023 20:38

Jag har inte mått helt hundra de sista. Eller ja jag mår kanske inte helt hundra ska jag väl säga. Är sjukskriven halvtid och försöker andas och hålla huvudet över vattenytan så gott det går utan att bli allt för trött eller allt för arg. Så därav har det varit en lite paus här på bloggen, jag tappade helt enkelt motivation och orken till att hålla igång även bloggen. Så blir bara en liten blänkare om att jag inte har glömt den. Men jag behöver lägga min energi på de saker den räcker till. Inte strössla med energi jag egentligen inte besitter. Ska försöka njuta av det som gör mig glad och idag var det att barnen och Martin hade klätt vår nyinköpta gran när jag kom hem från jobbet idag. Vi köpte en ny stor gran på black friday och barnen ville sätta upp den direkt. Så nu njuter vi av granen även om det fortfarande bara är november!

Packa upp nya julgranen!

Elliot va pepp att klä den redan imorse.

Njuter av vår stora gran på 210cm!

Barnen träffade tomten igår!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards