Alla inlägg den 7 november 2023

Av Helena Häll - 7 november 2023 21:39

Jag har igen stått i kö länge och väl för en bok från biblioteket. Inte riktigt lika länge som sist, då de var nästan ett halvår jag stod i kö. Nu känns det nog bara länge än vad det är. Men i vilket fall så var kötiden idag slut. Nu är det min tur att under två veckor avnjuta boken färskt vatten till blommorna. Som har varit en av det här årets mest hajpade böcker. Den har fått massvis med bra recensioner och ska visst vara riktigt bra (såklart den måste, annars skulle den inte vara så hajpad!). Sist jag läste en sån där hajpad pangbok var när jag läste där kräftorna sjunger. Men denna gången är det då den franska författarinnan som skrivit färskt vatten till blommorna som handlar om en kyrkogårdsväktare. Visst låter det som en hit! Hahahaha! Om inte annat passar de väl mig som älskar att vara på kyrkogårdar! Men än så länge har jag betat av 60 av 475 sidor (så är en bit kvar!) men hitintills har jag inte blivit besviken!

#bokmål #läsa #valerieperrin #färsktvattentillblommorna #hype

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards