Alla inlägg den 26 oktober 2023

Av Helena Häll - 26 oktober 2023 21:55

Idag lyckades jag vara lite produktiv på jobbet i allt det administrativa trots att vi var kort om folk. Men bland annat så hängdes julledighetslapparna upp (i tisdags var det bara 2mån kvar!) och ja, jag längtar till julmyset! Sen efter jobbet var jag och tog cellprov. Det är ju för en god sak men det kan ju finnas roligare saker att göra! Senast jag gjorde det var visst efter jag födde Eje, det är över 3 år sedan! Hahahaha! Tur att jag inte behöver göra det så ofta!
Annars idag har jag absolut inte vikt någon av tvätten jag hängde igår utan istället varit i lekparken med barnen, kollat på snövit och de sju dvärgarna (eller vargarna som de låter som Elliot säger). Även ätit god mat som Martin lagat sen sövde jag barnen och läste ut oktobers femte bok. Del fyra i Viveca Stens åremorden. Nu har jag precis duschat och krupit ner i sängen och lyssnar på en sovande Martin här bredvid. Imorgon vankas det sovmorgon!

Lekparken med Bill och Bull!

Jag i lekparken.

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards