Alla inlägg den 14 oktober 2023

Av Helena Häll - 14 oktober 2023 19:16

Igår träffades äntligen mitt tjejgäng igår, det var 100år sedan. Eller iallfall kändes det så. Fem av sex stycken lyckades få till en träff på Pinchos med goda tapas och ännu godare drinkar och givetvis en massa prat! Och sedan gick vi vidare till hotellbaren på John Bauer hotell dvs Esters bar och kök och där tog vi en drink till innan avfärd hemåt. Var hemma strax innan halv elva, en alldeles lagom kväll för en trött småbarnsmorsa.
För det är ingen nåd dagens efter sen, barnen vaknar tidigt och jag var uppe med dem en bit innan sju. Sen har vi vart och lekt vid Rosenlund på förmiddagen och så var barnen och Martin i stadsparken en stund i eftermiddag medan jag städade och tvättade lite. Nu har vi precis ätit pizza och barnen håller på att somna och hoppas på att lyckas vara vaken en stund till!

#fredag #lördag #pinchos #tjejkväll #småbarnsförälder #pseudotvillingar

My girls!

Skål!

Mina tapas! Getostkrämen med rödbetor var bäst! (Tapasen näst längst till höger på bilden)

Den lilla drinken på fredagen!

Lek i lekparken

Kastanjer är superkul!

Fika!

Max och jag!

Bilmekanikerna!

Pizzakväll!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards