Alla inlägg den 2 oktober 2023

Av Helena Häll - 2 oktober 2023 20:11

Ja, tänk att det redan är oktober! Det går så himla snabbt! Hösten är här med besked, det är mörkt, lite kyligare och en aning regn! Vad passar inte bättre än att vara hemma och mysa i soffan med en god bok då! Bara det att jag har två vildingar till barn och ett jobb och sköta. Och just nu ligger jag dock i soffan, men mer som en säck potatis! Hahaha! Jag är helt slut efter denna dagen, började dagen med 1h hos tandläkaren redan strax efter 7.30 imorse! Sen satt jag i möte från 9.15 på jobbet till 11, sen var jag med barnen fram till vår planering 14.45 Sen var det arbetsplatsträff på det och jag åkte hemåt vid 18! Pust och stön vilken dag! Och på detta har Martin varit sjuk med nästa 40 graders feber! Så jag har mitt allt detta agerat sambandscentral och min mamma har fått hämta och lämna våra barn!! Det blir nog en tidig kväll för den här damen idag. Men i vilket fall ska ni få veta vilka böcker jag betat av i september. Det blev 4 st böcker och jag har snart nått mitt mål jag utsatte med att läsa/lyssna på 50 böcker detta året! Med dessa 4 i september är jag nu uppe i 48st! Hurra! Hejja mig! Här är de 4 böckerna:

Johanna Mo - Darrgräset (Ölandsbrotten - del 4)
Anna Johansson - Den som bär skulden (Isabelle Berg - del 2)
Anna Johansson - Den som tystar (Isabelle Berg - del 3)
Daniel Braesch - Den nimska flickan (Sparven från nim - del 1)

#bokmål #50böcker #läsa #bibliotek #september

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards