Alla inlägg den 25 oktober 2023

Av Helena Häll - 25 oktober 2023 20:04

Idag hämtar vi barnen tillsammans som vi brukar på onsdagar och har vi (läs jag) orken så går vi hela familjen till lekparken. Och idag var en sån dag. Bara det att det ösregnade. Och barnen gick utan vagn. Och Elliot grät och skrek större delen av vägen dit, och hem! På lekplatsen var han nöjd men efter 10 min bajsade han. Jaha! Vi han ju iallafall äta vår medhavda frukt och Mariekex innan vi vandrade hemåt igen. Men ha en 3-åring (som skriker) och 4-åring (som har tusen saker att säga) så tar det en stund att komma någonstans så över en timme var vi ute i ösregnet. Så nu när barnen somnat så är det onsdagens hushållssysslor som väntar, tre ton tvätt och två ton disk! Men det bästa med det är att jag får lyssna på min ljudbok (som tyvärr snart är slut!) men den har varit så sjukt bra! Katarina Wennstams nya bok Döda kvinnor förlåter inte. Ska ni läsa en bok iår, läs den! Tack för mig!

#onsdag #ösregn #lekparken #pseudotvillingar #småbarnsförälder #hushållssysslor #tvätt #disk #boktips #katarinawennstam #dödakvinnorförlåterinte

Lekplatshäng i ösregn!

Max hade gjort en glad kvadrat och en ledsen romb idag! Duktiga killen!

Boktips!! Läs den!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards