Alla inlägg den 27 april 2024

Av Helena Häll - Lördag 27 april 21:17

I torsdag slog min förkylning till, eller rättare sagt, den satte sig i bihålorna! Jag lät täppt och hade ont så efter jobbet åkte jag hem och sov i 2h. Sen sov jag på natten också! På fredagen jobbade jag som vanligt sen åkte Martin och quizade och jag var hemma med barnen. När de somnat så skulle jag se masked Singer. Jag såg 5min sen sov jag. Vakade precis när de avslöjat vem som åkte ur sen somnade jag om igen. Idag sov jag en stund på morgonen med, barnen tyckte det var morgon strax innan halv sex och de hade redan själva dukat fram frukost och åt redan strax efter sju! Annars daggar de varit på barnkalas, båda barnen! Så roligt! Jag och Martin fick 2h egentid, vi handlade och städade! Hahaha! Kul! Nu sen barnen somnat hämtade vi lite kebab, åt den i soffan och nu kämpar jag redan med ögonen igen! Men nu är hon ju ändå över 21! Så jag säger tack och godnatt!

Gårdagens quizsegrare medan jag var hemma och sov i soffan!

Max gjorde en morot i lera idag! Så fin!

Mina plantor är äntligen omplanterade!

Natti natti säger jag och min son!

Kebabafton med han!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards