Alla inlägg den 11 april 2024

Av Helena Häll - Torsdag 11 april 21:34

Ja både veckan och mitt pussel går framåt! Idag är det redan torsdag! Men igår var jag ju hemma och vabbade så det blev som en ledig dag nästan. Idag har alla varit på förskolan och jag har jobbat! När vi kom hem från förskolan var vi ute och lekte lite med en kompis till barnen, innan vi gick hem åt mat och tog de lugnt innan läggdags! Efter barnen somnat pusslade jag och lyssnade klart på min ljudbok. Pusslet börjar gå framåt, men det ju sin lilla tid eftersom man inte vet vad det ska bli för motiv. Just detta Wasgij är att man ska pussla vad en personen på bilden ser framför sig! Jätteroligt är de faktiskt! Så kommer nog bli svårt att släppa innan de är klart! Hälsningar hon med pusselmani!

Jag har kommit en bit på väg nu!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards