Alla inlägg den 5 april 2024

Av Helena Häll - Fredag 5 april 22:29

Nu är jag så trött att jag nästan ser dubbelt. Så hoppas jag klar med inlägget innan jag somnar.
Idag hade vi sovmorgon jag och barnen. Hela resten av veckan har jag fått väcka dem för att gå upp, men idag så nä givetvis så vaknade de strax efter 6 imorse. Hopp det var den sovmorgonen. Sen var jag och Elliot på vårdcentralen med hans tå, och nu såg den så fin ut att inga mer besök behövs dit. Jag är så glad för både tån och att slippa behöva parera alla läkarbesök och omläggningar. De trodde att han troligtvis kunde bli av med bandaget om en vecka eller så! Hurra!
Efter jag lämnat av han på förskolan åkte jag och jobbade till 16,50! Tjoho en fredag på påsklovet! Men jag köpte två pussel av min kollega på grannavdelningen så får ses som en bra dag ändå! Efter jobbet åkte jag hem och vände för att sedan åka på quiz. Vi förlorade dock med en poäng! Typiskt! Men vi leder ju serien med runt 20p och nu är det inte jättemånga gånger kvar! Men nu ska jag sova! Tjipp hej!

Pusslen jag köpte!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards