Alla inlägg den 7 april 2024

Av Helena Häll - Söndag 7 april 22:25

Nu får hålla tummarna dubbelt upp!! Först o h främst för att det inte ska komma mer snö nu. Utan det sista av veckans snökaos regnade bort nu! Sen efter besvikelsen igår med den saknade biten så valde jag ytterligare ett av loppis-pusslen, men det med minst antal bitar i. 500 bitar är det och hör och häpna, so far so good! Det är i för sig några bitar kvar att pussla! Men än så länge är alls på plats! Fortsättning följer kring dessa saknade bitar!! Nu blir det iallafall sängen efter handling på förmiddagen och två och halv timmes utevistelse på eftermiddagen, tur att vädret var fint när vi var ute iallafall!

So far so good! Nästan klar!

Under förmiddagen regnade det in i mina skor!

Ute i solen!

Barnen åkte båt med alla sakerna!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards