Alla inlägg den 6 april 2024

Av Helena Häll - Lördag 6 april 23:02

Efter vad som känts som århundraden av tid, så blev jag idag äntligen klar med alla förbannade blåa himmelsbitar på mitt pussel. Det var ju ett av de sju pusslen i loppisfyndet för 100kr. Och ja ni vet ju vad som var felet med det första pusslet. Det saknades en bit. Vad tror ni om detta? Jo samma sak! Tror att personen som lämnade in pusslen till auktionsloppisen visste att det saknades en bit av varje så de va bättre att ge bort alla tillsammans. Men för 100kr är det inte hela världen. Men något ledsamt när man kämpat länge med pusslet! Igår när jag kom hem sent från jobbet hade barnen dessutom möblerat om bland alla mina sorterade pusselbitar. Jag var något sur där en stund. De hade blandat ihop och hällt ut från brickan. Men nej, det är inte de som slarvat bort denna. Jag har letat överallt (precis som förra gången!) så det är väl bara att acceptera att det förmodligen kommer fattas bitar i alla. Kände mig inte genast så sugen på att pussla det med 1500 eller 2000 bitar om man vet att det saknas en bit. Tur att jag köpte två nya igår! Nu ska jag sova efter vad som känns som en lång lördag. 2h i stadsparken på förmiddagen och tacoskväll ensam med barnen medan Martin var på quiz.

Det blev fint, trots att det saknas en himmelsbit!

Så typiskt!

Så här såg det ut i morse när jag började.

Max i stadsparken!

Elliot i stadsparken!

Tacokväll!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards