Alla inlägg den 24 mars 2022

Av Helena Häll - 24 mars 2022 19:58

idag gav min telefon helt plötsligt upp! eller telefonen i sig verkar funka men skärmen dog. Så jag kan inget se eller göra. typiskt! Jag gör ju så mycket med telefonen, som typ bloggar! Men jag fick låna mammas gamla och var först tvungen att tömma den på allt gammalt, sen tänkte jag att jag skulle föra över från min icloud till den nya... jo tjena.. 23h ska det ta säger telefonen.. ahhh! hur stänger man av skiten? eller behöver jag snällt vänta i gissningsvis över ett dygn, för det verkar bara bygga på den där väntetiden. så länge nu fick jag låna martins dator och göra ett inlägg. så är det stavfel så är det för jag är så ovan vid hans tröga tangetbord! Men idag får jag väl läsa lite bok en stund innan jag somnar och imorgon kan jag äntligen börja se säsong 2 av familjen bridgeton! så jag ska nog hålla mig sysselsatt utan en fungerande telefon, men försök bara inte nå mig, för det går inte så länge den ska uppdatera i ett dygn! suck! 

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards